Dienstverlening Coronavirus (laatst ge-update 28/04/2020)
Beste klanten,
Naar aanleiding van de laatste adviezen omtrent het coronavirus, sluiten we onze deuren tot 11 mei 2020.
Gezondheid en veiligheid zijn immers prioriteit. Via Facebook, mail en onze website verspreiden wij info van zodra er wijzigingen zijn.
We schakelen tijdelijk over op een minimale dienstverlening, achter gesloten deuren en enkel op afspraak.
Contactlenzen, contactlensvloeistoffen, oogdruppels of toebehoren voor hoortoestellen sturen we nog steeds op. De verzendkosten zijn deze periode gratis. Het bestellen van contactlenzen kan via mail, telefoon, sociale media (Facebook & Instagram) of webshop. Betalen kan dan via overschrijving.
Eens de maatregelen opgeheven worden zullen we op afspraak werken in het begin. Dit om een vlotte en veilige omgeving te creëren zodat jullie met een gerust hart langs kunnen komen en dat jullie de zorg en de kwaliteit krijgen die jullie verdienen. Onze online agenda hiervoor verschijnt van zodra we weten of we weer oogmetingen en lenscontroles zullen mogen uitvoeren.
Voor mensen met vragen, kijk hieronder bij onze lijst FAQ.
Heb je een specifiekere vraag die hieronder nog niet beantwoord werd?
Dan kan je ons een email sturen op info@optiekvangorp.be. Van maandag tot vrijdag kan je bellen tussen 9-12u op 014/619149.
--------------------------------------------------------------
FAQ:
Ik heb nieuwe glazen nodig en heb reeds een voorschrift van de oogarts. Ik wil de glazen in mijn huidige montuur laten plaatsen. Kan ik hiervoor terecht?
Wanneer je nieuwe glazen in een huidig montuur wil laten plaatsen, dan mag je per email (info@optiekvangorp.be) of telefoon (op 014/619149) contact met ons opnemen.
Er wordt dan besproken hoe dit praktisch geregeld kan worden. Uiteraard houden we in dit geval rekening met de huidige adviezen omtrent veiligheid/gezondheid.
Ik heb een bril/glazen in bestelling staan, wat nu?
Geen paniek. Wij zijn je zeker niet vergeten! We zullen je contacteren om een eventuele afspraak in te plannen.
Ik ben op zoek naar een nieuw brilmontuur/zonnebril?
We vragen u even geduld te hebben tot de wetgever het veilig acht om winkels opnieuw te openen. In tussentijd kan je zeker onze social media in de gaten houden! Ook op onze webshop vinden zonnekloppers al een selectie uit onze zonnebrilcollectie terug.
Ik wil een oogmeting of lenscontrole laten uitvoeren. Kan ik hiervoor bij jullie terecht?
In normale omstandigheden kan je voor een goede oogmeting of lenscontrole snel bij ons terecht - zonder afspraak. Maar voorlopig laat de situatie ons niet toe om dit op een veilige manier te doen. Je mag met ons hiervoor contact opnemen van zodra we opnieuw geopend mogen zijn (dit zal per email, facebook, website, media bekend gemaakt worden).
Ik heb lenzen besteld bij jullie, hoe verloopt dit nu verder?
Wederom, geen paniek! Contactlenzen, contactlensvloeistoffen en oogdruppels sturen we enkel nog op. De verzendkosten zijn deze periode gratis. Het bestellen van contactlenzen kan via mail, telefoon, sociale media (Facebook & Instagram) of webshop. Betalen kan dan via overschrijving.
Ik wens mijn contactlenzen te bestellen, wat moet ik doen?
Er zijn hiervoor meerdere mogelijkheden:
Je kan een groot deel van onze lenzen en onze lensvloeistoffen terugvinden op onze webshop. Ben je hiermee nog niet vertrouwd? Dan is het nu misschien een goed moment om deze te leren kennen! Om naar de webshop te gaan, KLIK HIER
De verwachte levertermijn voor de meeste contactlenzen is 1 tot 4 werkdagen. Je kan ons ook een email sturen om de bestelling voor u te doen of ons opbellen van maandag tot vrijdag tussen 9-12u.
Ik ben op dit moment contactlenzen aan het testen, hoe verloopt dit nu verder?
We vragen om even geduld te hebben tot de wetgever het veilig acht om winkels opnieuw te openen.
Ik heb een brillen/lenzen noodgeval, hoe kan ik het beste worden verder geholpen?
U kan ons in zulke situatie bereiken via het nummer 014/619149. Is uw enige bril stuk en hebt u nood aan een oplossing, neem dan contact op via telefoon, mail of sociale media. Hoogdringende herstellingen worden behandeld na afspraak. We werken met een 'sas' voor leveren en ophalen. Indien je een afspraak wenst, kan dit via mail op info@optiekvangorp.be of telefonisch op 014/619149.
Is een verplaatsing naar onze winkel noodzakelijk, dan vragen wij je de voorschriften in acht te nemen.
Wij zien jullie graag over enkele weken terug & wensen iedereen het beste toe.
Team Optiek Van Gorp