Het voorjaar lonkt en dat betekent maar één ding: de nieuwste zonnebrilcollecties liggen klaar om gepast te worden! En wie aan zonnebrillen denkt, denkt aan Ray-ban.
De Ray-Ban campagne voor de zomer van 2021 portretteert twee gamers die flipperen en alles geven, zich niet bewust van hun omgeving. De campagne viert tijdloze essentie en bevat iconische monturen van Ray-Ban die authentieker aanvoelen dan ooit. Licht kan ongrijpbaar zijn. Soms ga je zonnebaden, soms kan je alleen maar een paar zonnestralen vangen. Maar we zijn zonzoekers. En we vieren licht, zelfs op de donkerste momenten.
Drie thema's komen terug in de collectie van 2021: Bold Acetate, Wired Bi-Gradient & Slim acetate. Om helemaal klaar te zijn voor de zomer, maken we je al helemaal warm met de nieuwste trends! Zoals we van Ray-Ban gewend zijn, zijn de meeste modellen uniseks.
Bold Acetate
Wie de internationale mode volgt, weet het al langer: zware acetaat monturen zijn helemaal terug. De fijne metalen monturen verdwijnen zeker nog niet op de achtergrond, maar krijgen wel een mooi tegenwicht.
Onze favoriet:
Wayfarer Nomad
Wired Bi-Gradient
De felle spiegelglazen zijn voorbij. De afgelopen twee zomers zagen we wel heel wat zachtere zilveren, gouden én rosé-spiegelglazen voorbij komen. In bestaande Ray-Ban modellen zien we dit jaar een aanvulling met Bi-dégradé kleuren. Daarbovenop komt een mooie aanvulling van nieuwe vormen zoals onderstaande 'Jack' (ook als optisch montuur te krijgen!).
Onze favoriet:
Jack
Slim Acetate
Ook in de fijnere acetaat lanceert Ray-Ban voor deze zomer hippe nieuwe modellen. Voor een extra dun effect zijn sommige uitvoeringen met een transparante kleur achteraan!
Onze favoriet:
Thalia